Kamp Giara Vandoorne - Only Girl Power Deluxe 2022

18 juli 2022 - Brugge, België

Ben jij een echte dame en sta je graag in de spotlights? Dit meidenkamp staan jij en je vriendinnen volledig in de belangstelling!

Een week lang doen we enkel datgene waar we zin in hebben en genieten we van pure verwennerij!

Een professionele visagiste komt ons een hele dag onderdompelen in de wereld van glitter, mode, nail-art en de mooiste (vlecht)kapsels.

De professionele fotograaf staat klaar, met alles erop en eraan, om van jou en je vriendinnen de mooiste foto’s te maken tijdens een echte fotoshoot! Wie weet schitter jij binnenkort wel op de voorpagina van een beroemd modetijdschrift?!

Maar er is nog meer! Elk meisje droomt ervan om ooit eens te mogen meerijden in een limousine. Denk je dat deze droom nooit zal uitkomen? Helemaal mis! Want gedurende een hele dag verplaatsen we ons met een prachtige limousine! Naar waar? Dat bepalen we tijdens het zomerkamp zelf.

Je hoort het al, alleen het allerbeste is goed genoeg deze week!

We maken ruim voldoende tijd om roddelblaadjes te lezen en samen met je vriendinnen de laatste avonturen van Camila Cabello en Shawn Mendes te bespreken. We zorgen er natuurlijk voor dat we op de hoogte blijven van de laatste trends.

Wegdromen naar de wereld van glitter en glamour, zal op dit meidenkamp geen probleem zijn!